9 november - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 9 november - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

9 november

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 November 2013 | Curaçao, Curaçao

De zon heeft Curaçao weer mooi droog gemaakt. Lekkere warmte op de zaterdagmorgen. Een glas drinken en genieten van een vrije goede dag. Afgelopen dagen wat ziekjes geweest, maar maandag ga ik er weer met goede moed tegen aan. Vorige week al een mooi begin gemaakt van mijn stageverslag. De titel luid: RICHTING west. Hoe verder, dat vertel ik later. Ik ga het maken in een tijdschrift vorm zodat ook mijn avonturen er wat in naar voren kunnen komen. Een mooi reisverslag wat zeker een mooie plek krijgt op mijn boekenplank. Een onderstreping op mijn cv en een speciaal plekje in mijn hart. Wat een toffe ervaring. Tuurlijk gaat het wel eens wat minder maar nu ik zo op de helft ben wil ik er toch alles uithalen wat er in zit. Het leven als student kan ik best van genieten. Samen boodschappen doen. Ter plekke bedenken wat we gaan eten en dan samen om de picknick tafel onze eigen maaltijd opeten. Daarna de afwas want oh oh! het ongedierte leeft ook zeker op dit eiland. Oog in oog met een rat die nog net geen goedemorgen tegen je zegt. Een hagedis die naar beneden valt die je dus per ongeluk tussen de deur hebt weten te pletten. Het eerste wat ik dan denk, leuk voor mijn dagboek! ;-) Deze houd ik nog steeds bij. Elke dag, soms een opsomming van een aantal dagen maar toch houd ik bij wat ik voel, denk, ervaar en leer. 5mnd van je leven is heel weinig, maar ik ervaar wel dat het zeer waardevol is voor hoe je je leven leidt. Er achter komen wie je bent en wat je belangrijk vind.

Ook Fb houd mij goed op de hoogte van alle belangrijke onzin in nederland. Het hele pietengedoe wat inmiddels wel een beetje overgewaaid is en eigenlijk gewoon net als anders doorgaat. De Rijssense hartjes die ik zeker ga missen ( mam wil je er 1 voor mij kopen en invriezen) Dan kan ik die eten op mijn verjaardag. 24januari) Maar ook de herfst die in volle gang is. Mooie herfststukjes en de eerste foto's van dit jaar met de nieuwe winterjassen.

Gister riep ik nog vanuit de auto, Ik zie een kerstboom. De versiering is hier ook in volle gang. Je gelooft het of niet. De kerstman, sneeuwpop, kerstboom en zuurstok hangen hier als decoratie aan de lantarenpalen. Grote, versierde kerstbomen maken de straten gezellig. Al brengt het mijn biologische klok echt van streek. Het voelt alsof je in juli de kerstboom gaat optuigen.
Nee, van herfst heb ik echt geen gevoel van. Het zal raar zijn als ik straks in het nieuwe jaar mijn sokken en dichte schoenen weer aan moet. Een muts en een jas. De laatste jaren houd ik sowieso niet van een jas maar met een dik vest zal ik het vast niet redden dit jaar.

Bedankt voor de leuke reacties van de vorige blog. Erg leuk om te zien wie mijn berichtjes leest. Nu op naar het volgende avontuur.

  • 17 November 2013 - 22:55

    Jennet:

    Ha Sandra ! leuk geschreven weer ! Hier is het de hele dag en gisteren ook al mistig en somber weer ! Een hele fijne week weer gewenst en blijf ons op de hoogte houden , Leuk !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stagelopen in Curaçao

Reclamebureau in Curaçao

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De omgekeerde Cultuurshock

07 Januari 2014

7 januari

30 December 2013

30 december 2013

23 December 2013

22 december

12 December 2013

11 december
Sandra

Mijn blog om op de hoogte te blijven van mijn avontuur

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 12071

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Stagelopen in Curaçao

Landen bezocht: