29 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 29 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

29 september

Door: sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 September 2013 | Curaçao, Curaçao

De afgelopen week wat een hectische week. Veel gedachtes, keuzes, beslissingen, veranderingen etc. Wat is goed voor mij, waar wordt ik gelukkig van en wat kan in de realiteit. Wat is haalbaar. Tja, deze dingen had ik allemaal van te voren niet in kaart gebracht. Toch geloof ik dat ik de juiste keuze gemaakt hebt. Ik ben verhuist naar een studentenhuis. Een huis met 18 andere mensen. Een huis waar ik een iets grotere kamer heb. De hygiëne op sommige wijze wat veranderd zijn. Lees niet verbeterd; De gezelligheid wel enorm gestegen is waardoor mijn uithou vermogen ook weer aardig gestegen is. Het huis bevindt zich op 2 min loopafstand van mijn stage. Wat een treffer. Hier ben ik echt blij mee. Morgen ga ik het uitproberen of het ook daadwerkelijk zo fijn is.

De afgelopen week was dus niet zo'n goede week. Snel keuzes maken is altijd lastig. Zeker als de mensen die je normaal even scherp stellen nu op 8000km van je af zitten. Met een schepje heimwee toegevoegd was ik lekker twee dagen verkouden en zat mijn hoofd vol pijn. Maar wat heerlijk is het, om het nu allemaal weer terug te lezen in mijn dagboek wetende dat het alweer een aantal dagen geleden is. Als ik M&G ( mijn liefste vrienden hier) niet had gehad, ooh ooh dan was dit allemaal niet mogelijk geweest. Enorm gezegend enorm dankbaar. Zij hebben mij de afgelopen dagen, eigenlijk de tijd dat ik hier ben enorm geholpen met alles. Zij verdienen de hoofdprijs!

Vandaag samen met L, er op uit geweest. Ik ken haar van onze vliegreis. Op de airport nummers uitgewisseld en contact gehouden. Hoe makkelijk kan het zijn. Ons uitstapje ging vandaag naar het zonovergoten Klein Curacao. Met de mermaid boot trips. Echt een aanrader. Wat een heerlijke fijne dag hebben wij vandaag gehad. Een boottocht van een uurtje. Daarna heerlijk ontbijt. Zwemmen, zonnebaden op heerlijke strandbedjes. Tijdens onze fantastische zoutsmakende snorkeltocht toch even twee mooie schildpaden mogen zien! Wauwie!

Nu is het tijd om te slapen. Morgen weer een nieuwe week met volle uren. Hopelijk ook heel veel werk!
foto's coming soon

  • 30 September 2013 - 09:50

    Jennet:

    ha Sandra,

    wat leuk weer om je verslag weer te lezen ! fijn dat je de beslissing hebt genomen , het klinkt erg gezellig al ! Een hele fijne tijd weer gewenst en de mensen van 8000km ver van jou af houden me verder prima op de hoogte ;-) hartelijke groetjes oet Riessen !

  • 30 September 2013 - 12:50

    Jeanet Geerling:

    Hoihoi,

    Leuk om even weer iets van jou te lezen/horen. Ik denk dat het je hier zeker beter zal bevallen, alleen is ook maar alleen. En jij bent ook echt een gezelschapsmens! Ook heel fijn voor je, dat je lieve vrienden je zo opvangen! Het zijn schatten!:-). Nu lekker uitzien naar de komst van pa en ma.....leuk! Heb je dan ook nog een aantal dagen vrij? Geniet ervan! Lieve groetjes uit Rijssen.

  • 30 September 2013 - 23:35

    M:

    Ik weet zeker dat je een super tijd gaat hebben! Xox

  • 09 November 2013 - 13:20

    Marion:

    Jaaaaaaaa, Klein Curaçao! Was het prachtig, of wat?!! En de zonsopgang? Vroeg op he, haha. Maar zooo de moeite waard... xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stagelopen in Curaçao

Reclamebureau in Curaçao

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De omgekeerde Cultuurshock

07 Januari 2014

7 januari

30 December 2013

30 december 2013

23 December 2013

22 december

12 December 2013

11 december
Sandra

Mijn blog om op de hoogte te blijven van mijn avontuur

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 12078

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Stagelopen in Curaçao

Landen bezocht: