22 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 22 september - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

22 september

Door: sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 September 2013 | Curaçao, Curaçao

Hoewel mijn dagboek mijn herinneringen goed bijhoud moet ik toch even spieken welke dag het vandaag is. Zondag wel te verstaan. Helaas heb ik vandaag niet geleefd zoals een 'normale' zondag voor mij er uit ziet. Toch heb ik wel heerlijk kunnen genieten van goede en mooie dingen.

Een terugblik op afgelopen week.

De dinsdag verliep is minder fijn dan gepland. Een heerlijk avondje sporten verliep in een .. iets minder fijne avond. Het is hier echt super heet en benauwd, dat even vooraf. Ik had al een aantal dagen last van hoofdpijn en dacht er met een avondje sporten wel beetje doorheen te komen. Mijn lichaam raakte oververhit en dat was niet zo prettig. Gelukkig viel de schade mee en kwam ik door de (flauw)val er met een blauwe plek vanaf.
Deze avond heerlijk mogen logeren bij vrienden met een kamer met airco! ECHT heerlijk. Maar mijn lichaam gaf er wel een beetje aan toe en heb de na komende twee dagen ook in bed gelegen. De griep/koorts heeft mij flink twee dagen bed bezorgd. Maar met een goede verzorging, goed eten en vooral veel vitamine knapte ik toch gauw weer op.

Vrijdag ging het eigenlijk best wel weer goed. Deze dag heerlijk gewandeld met de honden aan het strand. Met 6 honden, heerlijk zwemmen in het water en dan met z'n alle nat en onder het zand terug in de auto! Feest voor de honden.. Maar lang leve een waterslang buiten en shampoo. Och wat ruiken ze nu toch allemaal weer lekker. Zulke kleine momenten, gezelligheid kent geen tijd. Dat zijn echt wel momenten waarvan ik geniet. Mijn dagboek staat er vol mee en dat zijn echt kostbare ervaringen van deze hele ervaring hier.

Terwijl ik deze week eigenlijk heel veel geslapen heb, heb ik dus echt ook wel genoten. Toch vliegen de dagen dan voorbij en begin ik dus morgen aan week 6.

Het is hier op het moment echt de warmste periode van het jaar. Dat merk ik goed. Mijn lichaam werkt wat tegen en ik kan er nog niet goed aan wennen. Veel water drinken en wat suiker bij de hand om alles goed op pijl te houden. Goed voor jezelf zorgen! Zegt mijn ene gedachten steeds tegen mijzelf.

Op naar een nieuwe week. Lang leve de airco dan toch wel, als je moet werken.

  • 23 September 2013 - 10:36

    Janneke:

    Heej schatje,

    fijn om steeds je reisverslagen te kunnen lezen. (even onder de koffie op maandagmorgen)
    Ben blij dat je weer wat opgeknapt bent. Ik weet hoe enorm zielig ik me voel als ik griep heb en alleen thuis ben, en dat moet voor jou helemaal erg zijn als je zo ver van huis zit.
    heb zelf ook een beroerde stressvolle week achter de rug. heb geen idee of je deze reacties verwerkt in je dagboek dus zal er niet over vertellen. Ik spreek je vast binnenkort x via skype. (als ik de laptop van Nick nog eens mag gebruiken hahaha)
    Mijn verjaardag was gezellig. Je hebt wel wat gemist hoor! Heb van Johan een Iphone van apple gekregen. Dat leek hem wel handig omdat we dan hierop ook het hele stroom en beveiligingssysteem van het huis hierop in kunnen stellen.
    ik kan er echter nog niet mee overweg. Heb er al wel de mail van promises op en kan ook al wel bellen, maar verder doet ie nog niets. Johan heeft er mee zitten rommelen en codes ingevuld maar niet opgeschreven en nu vraagtie steeds om digicode die ik niet weet. pfffff.....dus rij ik zo even naar Rijssen naar de telefoonwinkel. moeten de jongens daar me maar even helpen. tja.....45+ .....
    Verder heb ik een strijkplank gekregen!!! van de kids.... nou vraag ik je?! een strijkplank!! Als ik ergens een schurft hekel aan heb is het wel strijken. Hij staat nog in de verpakking maar ik moet er zo wel aan geloven. Heb een hele berg strijkgoed van de hele week.
    Nee..... dat heb jij dan weer niet!
    Verder alles prima hier. heb je een mail gestuurd via Promises. we hebben een nieuwe sopraan. ze komt van Ichtus . was daar altijd de sopraan solist. ze is erg goed en je zult haar echt heel erg leuk gaan vinden. is echt jou type. (denk ik)

    Nou moet ik snel aan de gang want de dag vliegt voorbij.
    Dikke kus xxxx en op naar een nieuwe gezonde en leuke week! Maak er wat moois van.

    Gr, Janneke

  • 23 September 2013 - 13:53

    Gea Van Eden:

    He Sandra ,fijn om even te lezen hoe het met je gaat ,je hebt groot gelijk dat als je niet hoeft te werken je lekker geniet van de fijne dingen die je hebt, als je een beetje dichter bij was zou ik je een airco brengen ,die heb ik hier zo staan ,maar hij is te groot om per brief te posten hahaahaha ,op promises missen we je wel hoor ,werk ze en vergeet niet te genieten groetjes en een knuffel van Gea

  • 24 September 2013 - 11:56

    Tante Rita.:

    Hè Sandra,ik ben je adres kwijt,ik wil je even een kaartje sturen.

  • 24 September 2013 - 23:57

    Gerdy:

    Hoi Sandra,

    Leuk te lezen dat het goed met je gaat op een griepje na dan. Je hebt natuurlijk wel mooi weer en dat vergoed al heel veel. Ook wel mooi om door reacties aan jou ook nog een klein beetje nieuws van promises te horen want als schaduwlid hoor Je niet veel meer groetjes Gerdy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stagelopen in Curaçao

Reclamebureau in Curaçao

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De omgekeerde Cultuurshock

07 Januari 2014

7 januari

30 December 2013

30 december 2013

23 December 2013

22 december

12 December 2013

11 december
Sandra

Mijn blog om op de hoogte te blijven van mijn avontuur

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 12068

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Stagelopen in Curaçao

Landen bezocht: