6 december - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 6 december - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

6 december

Blijf op de hoogte en volg Sandra

06 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Geen werk op stage. Je mag even iets voor jezelf gaan doen ;-) Oke, prima ik vermaak mij wel hoor. Heerlijk alles te lezen en te 'liken' op facebook. Foto's bekijken en berichten sturen naar mensen waarna ik benieuwd ben hoe het met hen gaat. Het is toch een lange tijd dat ik weg ben, dat voelt tenminste zo. Benieuwd hoe het door raast in Nederland terwijl ik hier mijn leven leef. Sinterklaas is hot item op FB. Ook hier wordt het wel gevierd maar ik moet zeggen dat ik het ook wel weer erg mis. Mijn jaarlijkse baantje als 'strikjes piet'. Alle optredens in centrum, families en bedrijven, ja dat mis ik echt!
Vanavond hebben wij thuis sinterklaasavond. We gaan het beroemde dobbelspel spelen. Gezellig met alle huisgenootjes bij elkaar. Als echte nederlands hoort dit er zeker bij.

De plannen voor kerst hangen ook al aan het prikbord. Een lijst met de getallen 1 tot 19 onder elkaar waar je, je voor in kunt schrijven. Gezellig om met z'n allen op pad te gaan. Kerst vieren is toch wel echt een feest. Een familie feest! Zeker ook met een waardevolle herdenking.

Hier gaat het verder erg goed. De stagedagen tellen af. Deze week is alweer op. Maandag beginnen de laatste twee weken af te tellen. In januari nog 3 dagen en dan zit deze periode er op. Daar ben ik wel blij mee. Stage is toch niet echt mijn ding. Het blijft voor een korte periode dat je mee draait met een bedrijf waardoor je, je toch niet echt kan tussenvoegen. Tenzij het natuurlijk heel goed klikt en je kan blijven. Nou is dit niet mijn bedoeling :-) Ik kom heus wel weer terug naar Nederland, maar dat gevoel blijft toch. Als stagiaire draai je mee als 100% fulltime werknemer en wordt je ook zo behandeld. Dat je af en toe de dingen nog niet begrijpt, dat mag je dan lekker nog weer afschuiven naar het 'ik ben student'. Toch wordt er ook wel weer heel veel van je verwacht. Duidelijke afspraken en merk je de kleine hoppels in een bedrijf waar iedereen al automatisch langs heen loopt, terwijl ze makkelijk even uit de weg gehaald kunnen worden. Zo zal elk bedrijf zijn dingen hebben.
Deze week ben ik goed opgeschoten met mijn stage verslag. Iets waardoor ik een stage toch leuk ga vinden. Het bundelen van een samenhangend verhaal over de afgelopen periode! Iets minder mooi geworden dan vorig jaar.

Nu lekker weer van mijn weekend genieten. 30 gr, vrije tijd, strand en...

Bedankt voor de reacties op de vorige blog! Erg leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stagelopen in Curaçao

Reclamebureau in Curaçao

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De omgekeerde Cultuurshock

07 Januari 2014

7 januari

30 December 2013

30 december 2013

23 December 2013

22 december

12 December 2013

11 december
Sandra

Mijn blog om op de hoogte te blijven van mijn avontuur

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 12074

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Stagelopen in Curaçao

Landen bezocht: