15 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 15 oktober - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

15 oktober

Door: sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

16 Oktober 2013 | Curaçao, Curaçao

Wat leef ik toch in een groot avontuur. Als ooit mijn eigen geschreven boek uitkomt zal dit ook een van de mooie hoofdstukken zijn om te schrijven. Voor jullie natuurlijk lezen. Wat gebeurt er veel om te vertellen, op te slaan en mee te nemen als herinnering. Dit alles met trots voor mijzelf dat ik dit allemaal in me eentje bewandel. Nouja.. in me eentje....!

Op dit moment zit ik in het apartement van mijn ouders. Mijn vader ligt lekker languit op bed en mam maakt wat lekkers klaar. Gisteravond zijn ze aangekomen. Mir en ik stonden, nouja dat was het idee, te wachten op de airport. Komt dat vliegtuig dus mooi een uur te vroeg en zien we de bus net vertrekken na dat wij geinofrmeed werden door een van de medewerkers. Mooie bak! De hele rit die we daarna gemaakt hebben, doorstaan hebben, bespaar ik je. Maar goed en wel troffen we mijn ouders aan in dit appartement. Een goede vlucht maar wel wat ziekig. Een hollandse hap bij het willeminaplein voor een volle maag en even de jetlag en daarna maar lekker slapen. Ik ben maar gezellig en fijn in het logeerbed gekropen in me nu al heerlijke tweede thuis op curacao. Kind aanhuis.. fijn! Wat een geschenk.

Het voelt deze dagen goed. Wanneer je er meer op uit kunt, de draai een beetje gevonden hebt en niet alleen voor de stage op het eiland bent , blijf ik de heimwee een beetje de baas. Een van de koffers die mijn ouders mee namen zat vol cadeaus. Handdoeken, schoenen van thuis. Extra langebroek, een gewonnen ketting van facebook bij deerdesigns. Leuk! Een mooie doos vol liefs vanuit nederland. Heel speciaal. Fijn fijn! Dat is wel bijzonder als je dan hierwoont.

In mijn nieuwe kamer in de villa gaat het goed. Het is gezellig om samen te wonen met allemaal leefdtijdsgenoten en heb inmiddels goed contact. Afgelopen zaterdag de bob geweest naar een party, erg gezellig en goed voor de afleiding.

Skypen vind ik erg leuk om te doen. Zo had ik afgelopen week een date met mijn lerares. Goed gepraat en even weer wat tips gekregen. Toch is de begeleiding inderdaad zwak als je zover weg bent. Als er iets is.. is dit het enige middel om mij te helpen. Maar het gaat gelukkig goed op mijn stage. Tanden op elkaar en je als stagiaire gedragen.

Aankomende dagen ben ik vrij en mag en kan ik lekker genieten van het mooie curacao en het bijzijn van mijn ouders. Speciaal vandaag denken we aan Marien. Zijn geboortedag. Hij zou vandaag 26 jaar zijn geworden. Fijn en bijzonder dat ik nu hier met mijn ouders mag zijn.

Liefs sandra

  • 20 Oktober 2013 - 15:29

    Inekeborger:

    Lieve Sandra,

    Wat fijn dat je ouders op bezoek zijn, Even iets van thuis heel dichtbij!
    Jou belevenissen en ervaringen zijn ook vele......
    Leuk om je te volgen.
    Ook Jelle geniet, en is helemaal op zijn plek in NZ.
    Nog een hele gezegende tijd toegewenst!

    liefs ineke

  • 22 Oktober 2013 - 11:45

    Gerda:

    Leuk verslag,geniet met je ouders van het mooie eiland,als je Mir en Gert ziet doe ze de groeten + de rest van de Fam.

    Hartelijke groeten oet Riessen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stagelopen in Curaçao

Reclamebureau in Curaçao

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De omgekeerde Cultuurshock

07 Januari 2014

7 januari

30 December 2013

30 december 2013

23 December 2013

22 december

12 December 2013

11 december
Sandra

Mijn blog om op de hoogte te blijven van mijn avontuur

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 12075

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Stagelopen in Curaçao

Landen bezocht: