6 sept - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 6 sept - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

6 sept

Door: sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

06 September 2013 | Curaçao, Curaçao

De afgelopen dagen op mijn werk was heftig druk. We kregen een optie om een goede offerte te leveren voor een goede dure klant. Mijn baas heeft dit aangepakt en we moesten echt een goed concept aanleveren. Twee lange dagen van 10 uur werken is nu het moment van aflevering. Voor 12 uur was de deadline. Gehaald dat wel. Een boekje van 12 pagina's fullcolor met een inbouw van extra pagina's.

Toch begrijp ik niet dat we het gehele plaatje al moesten af hebben. Een offerte is toch alleen een idee? Niet de hele uitgewerkte job? Wat als de klant zich bedenkt? En wat anders heeft? Nouja, twee dagen goed vermaakt en weer 20 uur afgeschreven van mijn uren! Dat tikt goed aan.

Het weekend ligt voor de deur! Nog een paar uurtjes en dan... hmm ik heb zin om weer naar het strand te gaan. Hopelijk ontmoet ik daar meer mensen om eens wat af te spreken. Mijn wereldje is nu nog wel heel klein. Weinig tijd door de week om iets te kunnen ondernemen en ook nog steeds geen eigen auto. Wel een goede tip gekregen gisteren, daar ga ik vanmiddag is even kijken wat het is. Het is moeilijk om in je eentje een draai te kunnen vinden in een omgeving waar je niets kent. Maar ook om in je eentje iets op te bouwen. Mij niet gezien om hier te gaan wonen! Niet alleen tenminste. Nee, daar ben ik wel achter. Ik ben er echt achtergekomen hoeveel mensen ik ken, hoeveel lieve dierbare ik achter gelaten heb in nederland. Dat is zeker een bijzondere ervaring waardoor ik weet dat dit geen misstap is hoor! Ik zit hier nog maar drie weken, dus alle tijd!