7 januari - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu 7 januari - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sandra Dannenberg - WaarBenJij.nu

7 januari

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Vertraging inbouwen.

De tijd.. waar blijft de tijd die je geleefd hebt. Zoveel herinneringen, zoveel beelden en zoveel mooie geschenken. Mijn hart staat open en vul het met het mooie Curacao. Dit avontuur, deze uitdaging het is echt iets om nooit meer te vergeten. Een tijd van mijn leven die ik zeker in mijn hart sluit. Een leerzame tijd... Maar voor ik het echt helemaal ga afsluiten..

Eerst nog genieten van een welverdiende vakantie! Die officieel begonnen is. Heerlijk! Stage goed afgerond en tijd om te genieten. Om het westpuntje van Curacao op te zoeken en mijzelf te laten verwarmen door de zon!

Wie had ooit gedacht dat ik vorig jaar met de nieuwjaar wisseling zou denken dat ik dit jaar toch met beide benen op een heel ander plekje op de aarde zou staan. Het is toch echt waar, en dat besefte ik mij ook maar al te goed. Toen de wijzers van de klok aangaven dat het ook echt 12 uur was, dat was een moment van kippevel. Een moment dat ik besefte dat ik echt in mijn eentje de uitdaging ben aangegaan. In mijn eentje op een andere plek in de wereld. Vreemd! Maar zeker een tof en stoer gevoel. Ik heb het geflikt! Het is mij gelukt.

De laatste dagen heb ik goed mogen helpen met verhuizen, schoonmaken en klussen in het nieuwe huis. Wat wordt het mooi en een fijne plek om te wonen. Ook heb ik mijn laatste 2 dagen stage voltooit.

Je moet vertraging inbouwen in je leven. Dat zal je meer rust geven en tijd om meer van dingen en situaties te kunnen genieten. Zonder dat het je veel stress op levert. Hier op Curacao zijn de mensen er heel goed in. Rustig aan en vooral niet te druk maken. Maar in het verkeer wil dat nog wel eens mis lopen. Deze laatste dagen hoef ik nergens op tijd te zijn, en dat geeft mij de momenten dat ik niet hoef te stressen, geen haast.. En de dagen langer te laten zijn dan ze eigenlijk zijn.

Tijd om te genieten!


  • 07 Januari 2014 - 18:57

    Anita Vd Messe:

    Heeeeeeeeeeerlijk San..geniet er nog ff van!!
    Xx

  • 07 Januari 2014 - 21:49

    Janneke Klein Leetink:

    Zo lekker dit. Ben benieuwd of deze overkomt. Zo vaak al gereageerd maar steeds niet geplaatst. Jij klaar met je stage en snap ik eindelijk hoe dit werkt? Haaaahaaaah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Stagelopen in Curaçao

Reclamebureau in Curaçao

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2014

De omgekeerde Cultuurshock

07 Januari 2014

7 januari

30 December 2013

30 december 2013

23 December 2013

22 december

12 December 2013

11 december
Sandra

Mijn blog om op de hoogte te blijven van mijn avontuur

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 12058

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Stagelopen in Curaçao

Landen bezocht: